
Poniżej przygotowaliśmy listę pytań wraz z odpowiedziami, z którymi najczęściej zwracają się do nas klienci. Jeżeli nie znalazłeś odpowiedzi na nurtujące Cię pytanie - skontaktuj się z nami, z przyjemnością wyjaśnimy wszystkie kwestie.
1. Realizacja zamówienia.
Ile trwa realizacja zamówienia?
Zamówienia złożone do godziny 10.00 w ciągu dnia roboczego zazwyczaj udaje się nam wysłać jeszcze tego samego dnia. Najpóźniej przesyłkę wyślemy następnego dnia roboczego.
Czy mogę zamówić inną ilość kartonów niż jest podane w ofercie sklepu?
Tak. Jesteśmy elastyczni - jeżeli potrzebujesz konkretną ilość kartonów skontaktuj się z nam.
Czy przy większym zamówieniu mogę liczyć na rabat bądź cenę specjalną?
Tak. W przypadku zamówień większej ilości kartonów przedstawiamy indywidualną ofertę. Ustalamy najkorzystniejsze warunki dostawy, czas realizacji zamówienia.
2. Indywidualna oferta.
Jak mogę uzyskać indywidualną ofertę?
Napisz do nas e-mail na adres sklep@menos.net.pl lub przez formularz kontaktowy.
Czy mogę zapytać o ofertę na personalizowane kartony?
Oczywiście. W treści zapytania podaj:
- wymiary opakowania (z zaznaczeniem czy są to wymiary wewnętrzne, czy zewnętrzne kartonu);
- nakład zamówienia;
- fale, gramaturę tektury - jeżeli nie wiesz z jakiej tektury karton ma być wykonany podaj maksymalną wagę produktów jakie będą pakowane, oraz informację czy kartony będą podlegały piętrowaniu na palecie i do jakiej wysokości;
- kolor tektury;
- konstrukcję opakowania;
- wymogi odnoście ewentualnego nadruku: ilość kolorów, wielkość, położenie;
- dodatkowe informacje.
3. Płatności
Płatność za zamówienie nie została zrealizowana - co mam zrobić?
W przypadku problemu technicznego zalecamy ponowić płatność w innej przeglądarce.
Inne rozwiązanie to dokonanie płatności przez przelew tradycyjny na podstawie faktury proforma generowanej do każdego zamówienia automatycznie i wysyłanej na adres e-mail podany w zamówieniu.
4. Wysyłka i dostawa.
Jak realizujecie wysyłkę?
Do każdego zamówienia dobieramy najbardziej optymalną formę dostawy. Paczki wysyłamy firmą kurierską DPD, natomiast zamówienia paletowe zazwyczaj realizujemy poprzez firmę Geis. Dodatkowo wspomagamy się transportem własnym oraz zaprzyjaźnioną spedycją.
Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?
Tak, oczywiście. Poinformujemy Ciebie, gdy zamówienie będzie gotowe do odbioru. Preferowane godziny odbioru zamówień to 7.00 - 15.00. Istnieje możliwość odbioru zamówień w godzinach od 6.00 do 20.00 po wcześniejszym ustaleniu odbioru z pracownikiem sklepu.
Nie mamy możliwości przyjęcia płatności kartą, dlatego prosimy o uregulowanie należności za zamówienie gotówką, bądź wcześniejsze jego opłacenie.
Zamówienie można odebrać pod adresem Menos Sp. z o. o. Mieleszyn 131, 98-430 Bolesławiec.
Otrzymałem uszkodzoną przesyłkę - co mam zrobić?
Jeżeli na opakowaniu widoczne są uszkodzenia prosimy o spisanie z kurierem protokołu szkody. Wypełniony i podpisany protokół wraz z zdjęciami uszkodzonej przesyłki prosimy przesłać na adres e-mail: sklep@menos.net.pl.
Otrzymałem niekompletną przesyłkę - co mam zrobić?
Z uwagi na niewielką wagę naszych produktów przy jednocześnie dużych gabarytach zdarza nam się dzielić przesyłki. Oznacz to, że zamówienie może przyjść w kilku paczkach, a nawet mogą ją dostarczyć dwie osobne firmy kurierskie. Prosimy o sprawdzenie komunikatów, które wysyłamy przy realizacji zamówień, a w razie wątpliwości o kontakt.
5. Zwrot
Czy mogę zwrócić otrzymane kartony?
Jeżeli kartony nie uległy uszkodzeniu i nie straciły swojej wartości to przysługuje możliwość ich zwrotu do 14 dni. Informację o zwrocie prosimy przekazać do nas poprzez e-mail na adres sklep@menos.net.pl, a towar wysłać: Menos Sp. z o. o. Mieleszyn 131, 98-430 Bolesławiec.
Ważne: prawo do zwrotu nie przysługuje w przypadku zamówień na personalizowane kartony.