Zwroty i reklamacje

Reklamacja

Kupującemu przysługuje prawo do reklamacji wadliwego towaru.

Reklamację należy wysłać elektronicznie na adres mailowy: sklep@menos.net.pl lub listownie na adres Menos Sp. z o. o. Mieleszyn 131, 98-430 Bolesławiec. 

Abyśmy mogli w pełni zapoznać się z przyczyną złożonej reklamacji prosimy reklamowany towar przesłać na adres siedziby: Menos Sp. z o. o. Mieleszyn 131, 98-430 Bolesławiec.

W związku z otrzymaniem towaru zawierającego wadę Kupującemu przysługuje prawo do:

  1. Wymiany towaru;
  2. Usunięcia wad;
  3. Obniżenia ceny;
  4. Odstąpienia od Umowy.

Rozpatrzenie reklamacji nastąpi w ciągu 14 dni od daty skutecznego otrzymania przez nas zgłoszenia reklamacyjnego.

Więcej szczegółowych informacji znajduje się w naszym Regulaminie

 

Zwrot - odstąpienie od Umowy

 
TERMIN:  

Kupujący ma prawo do odstąpienia od zawartej Umowy kupna-sprzedaży do 14 dni dnia wejścia w posiadanie towaru, bez poddania jakiekolwiek przyczyny. 

Prawo do zerwania Umowy wygasa po upływie 14 dni od:

          a.  dnia kiedy Kupujący lub osoba wskazana przez Kupującego wejdzie w posiadanie towaru. Nie dotyczy przewoźników oraz firm świadczących usługi transportowe.

          b. dnia kiedy Kupujący lub osoba wskazana przez Kupującego weszła w posiadanie ostatniej rzeczy, jeżeli ta była dostarczana w partiach.

          c. dnia, w którym zawarto umowę, jeżeli ta dotyczy dostarczania treści cyfrowych.

Do zachowania terminu wystarczy przesłanie formularza, jednak prosimy o bezzwłoczny zwrot towaru na adres siedziby firmy. 


PROCEDURA:

Kupujący może odstąpić od Umowy poprzez przesłanie nam oświadczenia o odstąpieniu od Umowy na adres: sklep@menos.net.pl

Pełnowartościowy towar należy odesłać do siedziby firmy znajdującej się pod adresem: Menos Sp. z o. o. Mieleszyn 131, 98-430 Bolesławiec.

Płatność dokonaną przez Kupującego zwrócimy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.

Zwrot płatności dokonamy w takiej samej formie, jaką Kupujący wybrał jako metodę płatności za dokonane zamówienie w sklepie lub zgodnie z życzeniem Kupującego.

Zastrzegamy sobie prawo do wstrzymania się ze zwrotem otrzymanej płatności do momentu otrzymania towaru lub uzyskaniu potwierdzenia o jego odesłaniu.

Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do Umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  • o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od Umowy.

Więcej szczegółowych informacji znajduje się w naszym Regulaminie

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl